Γρήγορη μετάβαση

    Εντυπώσεις από after sales support & service… Asus, Logitech κλπ…

    Δυστυχώς, όλες οι καταναλωτικές συσκευές και τα ηλεκτρονικά μπορούν να χαλάσουν, ανεξαρτήτως το πόσο καλά, επώνυμα, ποιοτικές κατασκευές ή ακριβά είναι. Αυτό ισχύει φυσικά και τα αγαπημένα μας gadgets. Το θέμα είναι τι κάνουμε τότε, όταν βρεθούμε με μια συσκευή που υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου. Τότε είναι που χρειαζόμαστε το service του κατασκευαστή… Επίσης τότε θα ανακαλύψουμε, κατά πόσο αυτός «σέβεται» τον πελάτη και μετά την αγορά. Τους τελευταίους μήνες είχα δύο πολύ διαφορετικές εμπειρίες δοκιμάζοντας το after sales κομμάτι δύο πολύ γνωστών και μεγάλων εταιριών (ΟΚ, είχα αναφέρει και την παλιότερη εμπειρία μου με την APC εδώ.) Με ένα netbook eee901 της ASUS, και με ένα Μ305 (μίνι ποντίκι ασύρματο) της Logitech.

    Ας ξεκινήσω με το netbook της Asus. Κάποια στιγμή λοιπόν, σταμάτησε να φορτίζει σωστά, και έκανε φόρτιση διακοπτόμενη, δηλαδή ήταν σαν κάποιος να του έβαζε και να του έβγαζε τον φορτιστή από την μπρίζα όλη την ώρα, συνεχόμενα και πολύ γρήγορα. Το είχα αγορασμένο περίπου 22 μήνες όταν εμφάνισε το πρόβλημα, οπότε λέω ας πάρω το σερβις να δούμε τι γίνεται. Καλώ το Asus Support Center στο τηλ: 0080044142044, και όλα καλά. Οι άνθρωποι του τηλεφωνικού κέντρου ήταν εξυπηρετικότατοι και ευγενέστατοι. Δεν τους πείραξε που το netbook ήταν αγορασμένο μέσω ebay από άλλη χώρα της Ευρώπης, και μάλιστα χώρα που δεν ανήκει στην ΕΕ. Μου δίνουν τα στοιχεία αποστολής για το service center. Και από εκεί αρχίζει το μαρτύριο… Για να μην πολυλογώ: το netbook πήγε στο service center ή 3 ή 4 φορές, μέχρι που βγήκε και από την έξτρα εγγύηση επισκευής, και δεν μπορούσα να το ξαναστείλω. Αναφορά για το τι βρίσκανε ή τι του κάνανε, δεν υπήρξε ποτέ. Μόνο όταν ρώταγα τηλεφωνικώς μάθαινα τι αλλάξανε. Συνολικά από ότι μου είπαν, αλλάχτηκαν η Μ/Β, το πληκτρολόγιο, ο δεύτερος SSD, και τελικά… ο φορτιστής και το αρχικό πρόβλημα της φόρτισης λύθηκε! Και γιατί λέω αρχικό? Γιατί κάθε φορά που γύριζε το μηχάνημα (πλην της τελευταίας φοράς) το αρχικό πρόβλημα της φόρτισης παρέμενε, και είχε δημιουργηθεί και κάποιο άλλο θέμα. Την μία φορά γύρισε το μηχάνημα χωρίς την μία από τις δύο βίδες που κρατάνε το κάτω καπάκι. Την άλλη φορά γύρισε και του είχαν χαλάσει το ένα από τα δύο άγκιστρα που κρατάνε την μπαταρία (ακόμα στο ένα στηρίζεται). Την επόμενη δεν πατιότανε το αριστερό κουμπάκι του touchpad, το άνοιξα και το έφτιαξα μόνος μου. Αλλά την τελευταία φορά… τη μηχανάκι απλά δεν λειτουργούσε φυσιολογικά. Κολλούσε, οι θερμοκρασίες ήταν στο θεό (ακόμα και για ΑΤΟΜ Ν270), και μετά από λίγη ώρα έχανε τον 2ο SSD (αυτόν που αλλάξανε). Τελικά το άνοιξα εντελώς, και ανακάλυψα ότι δεν είχαν βάλει καθόλου thermal pads στον επεξεργαστή και στο controller HUB… Εύγε!!  Του έβαλα εγώ τελικά. Δυστυχώς και για άγνωστο λόγο ακόμα, ο 2ος SSD χάνεται όταν το μηχάνημα ζεσταθεί και κάνει ON/OFF (όσο παραμένει αναμμένος από το πρώτο ON, κανένα πρόβλημα). Άρα τώρα έχω ένα μηχάνημα που λειτουργεί υπό προϋποθέσεις…

    υγ. Όποιος θέλει να δει πως είναι μέσα το 901, ας πατήσει εδώ.

    Και από τον εκνευρισμό με την ASUS, ας πάμε στην Logitech… Πριν λίγο καιρό σταμάτησε ο μίνι πομποδέκτης να αναγνωρίζεται από τους υπολογιστές μου. Όταν τον έβαζα στις USB θύρες, έβγαζαν μήνυμα «άγνωστη συσκευή usb». Καλώ το service center της logitech (δεν είχα καταφέρει να βρω την απόδειξη για να δω αν και πόση εγγύηση είχα ακόμα), αλλά προς έκπληξη μου ο εκπρόσωπος δεν με ρώτησε καν πότε το πήρα. Απλά ζήτησε τα στοιχεία μου, και σε 5 μέρες είχα (με courier) νέο πομποδέκτη στην πόρτα μου… Αυτά είναι! Εχω ήδη 3 ποντίκια της logitech (είναι η προτίμηση μου σε αυτά τα θέματα έτσι και αλλιώς), αλλά μετά από τέτοια αντιμετώπιση, μπορείς να μην τους ξαναπροτιμήσεις? Από την άλλη, το netbook της asus ήταν «εργαλείο» στις 9 ίντζες (το έπαιρνα μαζί μου σχεδόν παντού), και τώρα που έχει τα προβλήματα που ανέφερα παραπάνω σκέφτομαι να πάρω ένα 10άρι, πάλι ASUS (αφού σαν προϊόντα είναι καλά, και σαν netbooks τα θεωρώ πολύ καλά, συν ότι κόντρα στο κατεστημένο, συνεχίζουν να έχουν ματ οθόνες και όχι τις κάκιστες glossy που έχουν σχεδόν όλα τα άλλα). Αλλά με τέτοια αντιμετώπιση από το service center, αν πάθει κάτι, τι εμπιστοσύνη να τους έχω? Το 901 μαζί με κάποια έξτρα που του πήρα, κόστισε περίπου ~370Ε… τα οποία τώρα είναι μάλλον χαμένα.

    Οι δικές σας εντυπώσεις από το after sales support & service ποιες είναι?

    9 Σχόλια to “Εντυπώσεις από after sales support & service… Asus, Logitech κλπ…”

    1. fractalbit

      Πάρα πολύ ενδιαφέρον το άρθρο σου ΛΥΚ. Προσωπικά, η μόνη θετική εμπειρία που είχα από service, ήταν με μία οθόνη LG. Όχι απλά θετική δηλαδή, ΑΨΟΓΗ! Ήρθαν και μου άλλαξαν την οθόνη (η εγγύηση έληγε σε ένα μήνα) σπίτι μου και μάλιστα σε χωριό στη Φθιώτιδα, όχι σε κάποια κεντρική πόλη. Πάντα θα λέω τα καλύτερα για αυτούς και πάντα όποτε μπορώ προτιμώ προϊόντα LG. Επιτέλους κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι ο καταναλωτής θέλει και καλό support, όχι μόνο καλά ή φτηνά προϊόντα.

      Απάντηση
      • lykman

        Έχω και άλλες καλές εμπειρίες από service.. απλά είναι παλιότερες.

        DELL: χαλάει ο δίσκος σε λάπτοπ Inspiron (next business day εγγύηση). Τηλεφωνώ, και την επόμενη εργάσιμη με courier είναι ο νέος δίσκος σπίτι μου. Με είχε ρωτήσει ο εκπρόσωπος αν θέλω και τεχνικό, αλλά ήταν συρταρωτός με μία βίδα, πανεύκολο στην αλλαγή οπότε τον άλλαξα μόνος μου.

        EPSON: προτζέκτορας TW600, μόλις τον είχα πρωτοπάρει, δεν ήξερα και πολλά… αλλά όταν τον έβαζα να προβάλλει, δεν συνέπιπταν τα χρώματα (πρόβλημα στην σύγκλιση των lcd). Έτυχε και πήγα σε κάποια έκθεση AV, και ρώτησα στο περίπτερο της EPSON. Ο άνθρωπος βέβαια κατάλαβε, και με έστειλε αντιπροσωπεία «συστημένο». Αλλάχτηκε χωρίς πολλά πολλά με νέο.

        ΗΡ: Πολυμηχάνημα ΑΙΟ109, σταματάει να τυπώνει και βγάζει κάποιο error. Κατευθείαν τηλέφωνο, και πάλι με courier στην πόρτα μου, στάλθηκε νέα κεφαλή συν καινούργια μελάνια. DIY βέβαια η αλλαγή, αλλά ΟΚ και αυτό….

        Απάντηση
    2. Vassilis

      Εγώ έχω να πώ τα καλύτερα για το service της HTC (Ace Hellas – http://www.ace-hellas.gr/support/support_new.asp?by_sup=101&lang=el): Πήγα για επισκευή συσκευή που είχα πάρει τρίτο χέρι, με την απόδειξη αγοράς, 1 μήνα πριν λήξει η εγγύηση, με πρόβλημα στην οθόνη αφής (εντελώς νεκρή – moire). Την επισκεύασαν μέσα στην εγγύηση ενώ θα μπορούσαν να πουν τις γνωστές @@ που λένε σε άλλα service για υγρασία κλπ μέσα σε μία εβδομάδα. Αποκλείεται να μην αγοράσω HTC συσκευή στο μέλλον!

      Επίσης η Active Computer Systems (http://www.active.gr/): Πήγα για επισκευή λάπτοπ HP και κόστισε περίπου 250 ευρώ (αλλαγή mothrerboard). Συνέχισε να εμφανίζει προβλήματα και συνολικά αλλάχθηκε 3 φορές η motherboard αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Μετά από 3 μήνες πήγαινε-έλα στο service αποφάσισαν να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου στο ακέραιο, αφού δεν έβρισκαν λύση στο πρόβλημα. Τέλος καλό, όλα καλά!

      Απάντηση
    3. Γιώργος

      Έχω και εγώ τις καλύτερες εντυπώσεις από το service της LG, καθώς μου άλλαξαν 42′ τηλεόραση που μόλις είχα αγοράσει επειδή εντόπισα -με δυσκολία- ένα κολλημένο subpixel…

      Απάντηση
    4. Νίκος Θανασούλας

      Τελικά η LOGITECH είναι μακράν 1η στο after sales support.
      Αγόρασα πριν από 2 χρόνια περίπου ένα mouse της σειράς ΜΧ (περίπου 90€). Μερικούς μήνες μετά την αγορά του, άρχισε να δημιουργείται πρόβλημα στη φόρτισή του. Το πήγα στο κατάστημα που το είχα αγοράσει και θα το πήγαινε όπως μου είπε στο service για έλεγχο. Πέρασαν τελικά 3 μήνες (…το ξέχασα, είπα να του κένω κι εγώ ένα έλεγχο πριν του το πάω, το πήγα αλλά είχα ξεχάσει το φορτιστή…. είναι μερικές από τις δικαιολογίες που έλαβα για την πολύμηνη καθθυστέρηση) και όπως μου είπε ο καταστήματάρχης του έδωσαν νέο mouse. Τελικά μετά από λίγο καιρό τα πρόβλημα επανήλθε. Έκτοτε έκανα υπομονή και όποτε ήταν ο φορτιστής στα καλά του, κατάφερνα και το φόρτιζα.
      Σήμερα μετά από σχετικό ψάξιμο βρήκα το τηλέφωνο επικοινωνίας της LOGITECH (00800441461911). Τους κάλεσα, χωρίς χρέωση, και μετά από συνοπτικές διαδικασίες μου είπαν ότι θα μου το αντιακαταστήσουν με ένα πιο νέο (το δικό μου πλέον δεν είναι στην παραγωγή). Τους έδωσα τα στοιχεία μου και αναμένω. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είμαι εντυπωσιασμένος απο την όλη διαδικασία. Μακάρι και οι άλλες εταιρίες να μιμηθούν την LOGITECH.
      Για να αναφερθώ στο χάλι της ΠΛΑΙΣΟ. Η πολιτική της εταιρίας όσον αφορά τα TURBO-X, που είναι και «δικά τους», είναι τουλάχιστον για κλωτσιές…..
      Αγόρασα πριν 1 μήνα και κάτι ένα tablet TURBO-X. ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΝΩ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ.
      Προβληματικό από τις πρώτες μέρες. Χάλια ευαισθησία touch screen, κόλαγε η επαναφορά του από αδράνεια κλπ κλπ. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ενημέρωσα άμεσα και μουν είπαν ότι πρέπει να το δουν. Τελικά κατάφερα πριν 10 μέρες και τους το πήγα. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: μου είπαν ότι είχα δίκιο, προφανώς ήταν θέμα λειτουργικού (!!!). Το σετάρισαν από την αρχή και μου πήραν το ελάχιστο, δηλαδή 10€. Τόοοοσο κλέφτες είναι… Ευτυχώς που ήταν και στην εγγύηση. ΠΛΑΙΣΙΟ = ΨΕΥΤΕΣ – ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ (κρίμα….)

      Απάντηση
      • stella

        3 χρονια μετα την δικη σου δημοσιευση μου συμβαινει κι εμενα με τα turbo-x του πλαισιου! προχθες πηραμε ενα tablet breeze iv 7» δεν εχει google play και τετοια αλλα εμεις δεν μπορουσαμε να κανουμε το πιο λογικο! να μπουμε στο ιντερνετ! φουλ σημα σχεδον διπλα το ρουτερ και δεν εμπαινε με τιποτα πουθενα!!! αν ειχα διαβασει νωριτερα ολες τις αποψεις γυρω απο αυτα τα ταμπλετ θα γλυτωνα τα 73 ευρω μου…τωρα θα τους παρω τηλεφωνο και ελπιζω να μας αποζημιωσουν..παντως απο πλαισιο δεν ξαναπαιρνω τιποτα!!

        Απάντηση
    5. lykman

      Για όσους το χρειαστούνε, το νέο τηλέφωνο της logitech είναι το εξής: 210 6774512

      Ατυχώς πάλι το πομποδεκτάκι απεβίωσε. Ευτυχώς το support τους είναι μόλις ένα τηλεφωνο μακριά, και ένα νέο πομποδεκτάκι είναι καθ’οδών! ΕΥΓΕ logitech!!! Χαίρομαι για την επιλογή μου όταν έχω τέτοιο support απέναντι μου!

      Απάντηση
      • lykman

        Ξέχασα να συμπληρώσω, ότι 4-5 μέρες μετά το πομποδεκτάκι ήταν στην πόρτα μου, και φυσικά λύθηκε το πρόβλημα μου. ΕΥΓΕ και πάλι ΕΥΓΕ!!

        Απάντηση
    6. nikolai

      Σήμερα πήρα τηλέφωνο την logitech και εγω για ενα laser pointer-professional presenter που ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει. Μου άνοιξαν ticket/support account από το τηλέφωνο και θα μου στείλουν ενα καινούργιο χωρίς καν να εχω εύκαιρη απόδειξη. Επειδή μάλιστα το μοντέλο μου έχει αποσυρθεί θα μου στείλουν το νεότερο μοντέλο. Εύγε Logitech.

      Απάντηση

    Leave a Reply

    • (will not be published)

    XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>